rAz^worlD

iti ziC mAi tArziu...

k sa vedeti ce mi-a stricat mie...buna dispozitie azi....

era pe net...k omu normal.....cautam articole ptr blog...si nu stiu cum dracu ...da nu stiu...cum...de am nimerit..pe un site...in care...prezenta o fata EmO...
O prezenta asa..in stil detaliat.....nu stiu..cum a avut curaju sa posteze pozele alea....
Pur si simplu arata poze in care aia se mutileaza...plm..dak e Emo...
doamne...ce idioata...cum dracu sa iti faci asa ceva..nu inteleg..de unde a avut taria sa isi faca asa ceva...tre sa fii nebun sa iti poti face asa ceva..IDIOTS
mesaj catre emo:
dak tot vreti sa muriti...faceti fratilor toti o reuniune...si omorati-va intre voi dracu.....sa scapam de voi!!!!!
acum dak vreti sa vedeti ce am vazut si eu de am ramas socat....intrati
atentie poze SOCANTE!!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics


Get your own Digital Clock

free counters