rAz^worlD

iti ziC mAi tArziu...

ha ha am gasit-o...eram in masina knd am auzit-o prima oara...pe kissFm..pff ce ofticat eram k nu stiam...cum ii zice...
--ieri..mi-a dat un prieten niste muziq pe mess mai precis 2 sau 3 mel..printre care si asta....bineinteles...nu i-am dat atentie...ce am zis..radio killer...tre sa fie vreo porcarie(bine nici mare piesa nu e...dar imi place :)
--azi...sa sterg...ii dau play..pfff...am simtit exact sentimentu din masina...knd am auzit-o ..deja vu :X
ceva despre Radio Killer stiu doar ca este un proiect de studio al Echipei HaHaHa Productioion. Echipa din care face parte si Smiley.
-imi place foarte mult...acea voce subtire..voiila..la la la la..voila...enjoy

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics


Get your own Digital Clock

free counters