rAz^worlD

iti ziC mAi tArziu...

Ce-si doresc barbatii si femeile cand se casatoresc?
Barbatul doreste ca femeia sa fie la prima ei dragoste, iar femeia ca barbatul sa fie la ultima lui dragoste…

- Spune-mi, draga, sotul tau a gasit vreodata barbati straini in sifonier?
- Nu! Toti erau cunostinte vechi de-ale lui…

La semafor, 2 smecheri intr-o masina striga dupa o blonda:
- Pisi, pisi… da’ ce mananci tu de esti asa frumoasa?
Blonda:
- Banii, la fraieri ca voi!
Un om catre Dumnezeu:
- Doamne!
- Da!
- Ce inseamna pentru tine un milion de ani?
- O secunda.
- Dar un million de dolari?
- Un cent.
- Doamne, imi poti da si mie un cent?
- Asteapta o secunda!

Vine un student in caminul de fete. Paznicul intreaba:
- La cine mergeti?
Studentul:
- La cine ma sfatuiti?

O maicuta pleaca din manastire si bantuie pe strada.
La un moment dat intalneste o tipa si o intreaba:
- Auzi, da’ ce lucrezi tu de ai masina asa frumoasa?
- Nimic. Ma intalnesc cu un neamt, il fac sa se simta bine si mi-a dat masina.
- Da’ hainele astea de unde le ai?
- Ma intalnesc cu un italian, il fac sa se simta bine si imi da haine.
- Da’ totusi de unde ai atatia bani?
- Ma intalnesc cu un francez, il fac sa se simta bine si imi da bani.
Maicuta se intoarce dezamagita la manastire si seara merge la culcare. Pe la 12 noaptea se aud batai usoare in usa. La care maicuta raspunde:
- Du-te incolo, parinte Ilarie, cu biscuitii tai cu tot.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics


Get your own Digital Clock

free counters

Blog Archive